ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

неделя, 19 февруари 2012 г.

И ПАК Е 19 -ти ФЕВРУАРИ...

Апостолът на свободата,
най-светлата и далновидна личност в нашата история...


Ние сме му длъжници...заради разпънатите му на кръст мечти...
Длъжници сме,че 139 години след неговата смърт още мечтаем Отечеството,по което той бленуваше...
Длъжници сме,че една чужденка ни написа книга за НАШИЯ Апостол...
Длъжници сме,че не разбрахме гениалното му прозрение за времето в нас,което можем да променим...
Длъжници сме му и заради тази грозна картина...



1 коментар:

Unknown каза...

Аз съм от Съединените щати, съпругът ми ме разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можех да го накарам, но не работех, докато не се срещнах с д-р Агбазара от "АБВАЗАРА ТЕМПЛА" в интернет, който ми помогна да хвърля ре- магията на съюза и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извини. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази велика играчка за правописа по вашите отношения или брак проблеми на: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ WHATSAPP: +2348104102662.