ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

неделя, 19 февруари 2012 г.

IN MEMORIAM...СБОГОМ НА ГЕОРГИ ЧЕРКЕЛОВ

Напусна ни още една звезда
на българското кино-

Георги Черкелов



Героги Черкелов е роден е на 25 юни 1930 в град Хасково.
След като учи 3 години право в Софийския университет, решава да завърши ВИТИЗ "Кръстьо Сарафов".
През 1956 се дипломира със специалност актьорско майсторство и режисура.

Започва кариерата си като артист във Врачанския театър. Играл е също така и на сцените на Младежкия, Сатиричния и Народния театри.



От 1985 до 1990 е директор на Плевенския драматичен театър, след което се завръща отново в Народния. Режисьор е на постановката "Спасителят в ръжта" от Селинджър, чиято премиера е на плевенска сцена.


Дебютът му в киното е през 1961 година.
Той добива широка популярност най-вече
с ролята си на Богдан Велински от сериала "На всеки километър",
където играе събирателен образ на Никола Гешев -
шеф на отделение "Борба с комунизма" в страната до 1944, посветил целия си живот на борбата срещу комунизма в България.



За 50 години Черкелов е създал
над 100 роли в театъра и
около 70 роли в киното.

Той е пресъздал най-много централни герои в Шекспирови пиеси.





През 2001 г. е удостоен с
най-престижния български орден "Стара планина".
През 2009 г. той беше удостоен с
голямата награда за цялостно творчество на фондация "А`Аскеер".







Поклон пред таланта!



5 коментара:

Анонимен каза...

poklon pred velikiq talant!

tsanynka каза...

Поклон!Един по един талантите от едно цяло звездно поколение си отиват...:(

Albena Weibel каза...

Цанинка, фен съм ..... на всяка твоя публикация! Невероятни постове правиш! С такъв интерес и увлечение ги чета винаги.... Благодаря ти сърдечно!!!!
И тази публикация за Георги Черкелов е..... много актуална, наистина той беше един голям талант....
Прегръщам те и ти желая много успешна и красива, хармонична седмица!

tsanynka каза...

Много ти благодаря,мила!Радвам се,че ти харесва!Усмихнати дни:):*

Анонимен каза...

Аз съм от Съединените щати, съпругът ми ме разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можех да го накарам, но не работех, докато не се срещнах с д-р Агбазара от "АБВАЗАРА ТЕМПЛА" в интернет, който ми помогна да хвърля ре- магията на съюза и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извини. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази велика играчка за правописа по вашите отношения или брак проблеми на: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ WHATSAPP: +2348104102662.