ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

вторник, 3 юли 2012 г.

Часът на БЛОНДИНКАТА 2

Аз съм толкова 

красива....

Ама толкова

 красива, че никой не

 забелязва, колко съм

 умна! 

/блондинка пред огледало/:)

Една блондинка се качва в самолет за Лондон и сяда в първа класа. Приближава се стюардесата и казва: -Извинете, но това е първа класа, а вашият билет е за втора класа. Блондинката отговаря: 

-Аз съм блондинка, красива съм и ще 
пътувам за Лондон в първа класа!Стюардесата извикала 
втория пилот, който учтиво помолил блондинката да се 
премести, но и на него тя отговорила по същия начин. 
Вторият пилот извикал на 
помощ първия пилот. Той се навел, прошепнал нещо на 
ухото на блондинката и тя панически се преместила във втора класа. 
Стюардесата и втория пилот попитали първия пилот: 
-Какво й каза? 
-А нищо особено.Просто й казах, че първа класа лети за Сидни,а за Лондон лети втора класа....



Две блондинки си говорят 
за подаръци: 
- Мацко, наближава Нова година и 
се чудя какво 
да взема на Милото. 
- Ми, какво толкова го 
мислиш! Вземи му джипа.



Катаджия спира автомобил,шофиран от блондинка.
-Вие какво,не виждате ли какъв знак има ей там?Блондинката премрежва поглед в посока на знака,след това
бърка в чантата си,вади кутийка,отваря я,изважда 
отвътре очила,слага си ги,поглежда пак към знака и казва:
-Не мога да кажа точно,но,според мен е препинателен...


Пристига блондинка в автосервиза и казва на механика:- След като возя някой с мен в колата, се появява странен мирис. А когато съм сама този мирис 
го няма.
Механикът казва:
- Тогава да се повозим 
заедно малко.Качил се 
с нея. Понесла се тя 
по улиците с бясна 
скорост. Блъска се по бордюрите, кара в 
насрещното, никакви 
мигачи или ги бърка, 
едва се разминава с 
другите коли, за 
малко да блъсне 
няколко пешеходци...
Върнали се.
- Ето! Усещате ли! Пак тази мирис!
- Дали усещам? Аз в него седя!


Вървят блондинка и брюнетка в джунглата...Изведнъж от храстите изскача тигър, брюнетка за секунда се чуди и 
хвърля шепа пясък в очите на тигъра и се качва на едно дърво. Казва на блондинката:
- Бързо качвай се и ти!
А блондинката:
-Защо? Да не би аз да му хвърлих пясък в очите?!



Седят си две блондинки и обсъждат теорията на елементарните частици. 
Изведнъж едната казва:
 - Ш-ш-ш-т! Идва някакъв мъж. 
Давай да говорим за козметика.




Блондинка отива при доктора:
- Докторе, помогнете! Ужили ме пчела!
Доктора: - Няма страшно, сега ще намажа...
Блондинката: - Но как ще я хванете? Пчелата сигурно отдавна е отлетяла някъде далеч!
Доктора: - Неее, ще намажа мястото, където ви е ужилила.Блондинката: - Ааааа. Беше в парка, на една пейка под едно дърво.Доктора: - Не! Ще намаже тази част от тялото, където ви е ужилила пчелата и ще мине!
Блондинката - Така да бяхте казали, докторе! Пчелата ме ужили на китката на ръката. Божичко, как ме боли!
Доктора: - Коя точно?
Блондинката: - Откъде да знам? За мен всички пчели са еднакви...


Блондинка пазарувала в супер маркета и стигнала до рафт с лъскави термоси. Била толкова впечатлена, че отишла до касата и попитала какво е това.
Касиерката казала, “Как какво, това е термос … държи топлите неща топли, а студените студени.”“Еха !” казала блондинката, “Това е удивително … Ще го купя!”
Купила термоса и на другия ден отишла на работа с него.
Шефът и го видял на бюрото и попитал “Какво е това?”.
“Как какво, това е термос … държи топлите неща топли, а студените студени.” отговорила блондинката.
Шефът и полюбопитствал, “Какво има вътре?”
Блондинката отговорила .. “Два сладоледа на клечка и 1 кафе”


Една блондинка пита приятел: 
- Как се превежда i dont know? 
- Незнам 
- Странно, когото и да питам никой не знае 



Кондуктор във влака пита 
блондинка,
пътуваща с куче: - 
За кучето платихте ли? - 
Не! Подарък ми е


Няма коментари: