ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

вторник, 3 юли 2012 г.

Часът на БЛОНДИНКАТА 1


"Това, че съм блондинка, не означава, 
че трябва да ми се повтаря по три пъти... 
стигат ми и два пъти".



Въпрос:
 - Как се нарича нещо, дълго 500 м с ум за 5-има?
Отговор:
- Парад на блондинки!




Блондинка влиза в библиотеката, тряска една книга на плота и крещи:
-Това е най-ужасната книга в живота ми! Няма никаква връзка, а има твърде много главни герои.
Библиотекарката:
-А-а, значи вие сте тази която ми взе телефонния указател.




Блондинка взела книжка и излиза за първи път на улицата с Мерцедеса на мъжа си. Не изминала даже и сто метра и я спряли полицаи. 
- Не ви работи левия фар. 10 лева. 
- Супер! А на мъжа ми вчера в сервиза за същия тоя фар му искаха сто лева.




-Защо блондинките живеят по-дълго?

-Господ ги компенсира заради изгубеното време за 

паркиране...




Блондинка си купува торта.

Продавачът я пита:

-Да Ви я нарежа ли на парчета?

-Да.

-На 6 или на 12 парчета? 

-На 6. Множко ще ми дойдат 12.



Няма коментари: