ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

вторник, 27 декември 2011 г.

Виц парад

Жената се прибра по-рано и заварва мъжа си в спалнята да прави любов с много привлекателна млада жена. Съпругата много се ядосва.
- Ти си прасе, което нищо не уважава! – разккрещяла се тя - Как смееш да ми причиняваш това на мен, твоята вярна съпруга, майката на децата ти?! Напускам те! Искам развод на секундата!
Мъжът отвърнал:

- Почакай секунда, любов моя, да мога поне да ти кажа какво стана.

- Добре, давай – проплакала тя - Но това ще са последните ти думи към мен!
И той започнал:
- Докато се качвах в колата на път за вкъщи, една млада госпожица ме помоли да я закарам. Изглеждаше ми отчаяна и беззащитна, та я съжалих и ѝ казах да се качи. Забелязах, че беше много слаба, не добре облечена и много мръсна. Каза ми, че не е яла от 3 дни!
Така че, от състрадание, аз я доведох вкъщи, затоплих пицата, която снощи направих за теб, но ти не я докосна, защото се притесняваш да не надебелееш. Горкото същество я изяде за секунди.
После, понеже беше много мръсна аз ѝ предложих да си вземе душ и докато тя се къпеше забелязах мръсните ѝ дрехи, целите в дупки, така че ги изхвърлих.
Но тъй като се нуждае от дрехи, аз ѝ дадох дизайнерските дънки, които ти имаш от няколко години, но не ги носиш, защото са ти много тесни. Също ѝ дадох онова бельо, което ти подарих за годишнината от сватбата ни, но ти не носиш, защото не съм имал добър вкус. Намерих и онази секси блуза, която сестра ми ти подари за Коледа, но ти не носиш, само и само да я дразниш и освен това ѝ подарих онези ботуши, които си купи от онзи скъпарски бутик, но отказа да ги носиш, защото някой друг в офиса ти бил имал същите.
Той си поел дъх и продължил:
- После тя беше толкова благодарна за разбирането ми и помощта, че докато я изпращах до вратата тя се обърна към мен през сълзи и каза:
- Моля ви, дали имате още нещо, което жена ви да не използва?
)(*)(*)(
В едно село катаджии спрели за превишена скорост един шофьор.

- Господа полицаи, ще си платя каквото трябва!

- А, не! Ние рушвети не взимаме, но ако искаш може по едно кафе да вземеш от кафенето отсреща. Кажи, че са за нас, тя знае как ги пием.

Отишъл човекът и казал:

- Две кафета за полицаите отвън, не знам как ги пият.

Девойката:

- Ето кафетата. Дължите 40 лева.
)(*)(*)(
Вървял си един мъж по улицата. По едно време го спрял мръсен, смърдящ и ужасно изглеждащ клошар и го помолил да му даде 10 лева, за да се нахрани. Мъжът извадил портфейла си, измъкнал 10 лева и го попитал:

- Ако ти дам тези пари, ще си купиш ли бира вместо храна?

- О, не! Спрях да пия преди много години! - отвърнал клошарът.

- Добре де, а примерно за комар няма ли да ги използваш? - попитал отново човекът.

- В никакъв случай! Не мога да си го позволява. Използвам парите, за да оцелявам. - признал нещастникът.

- А ако ти дам парите сега, за да се запишеш примерно на курс по голф? - дал предложение нашият човек.

- Ама ти луд ли си?! Не съм играл голф сигурно от 20 години! - възкликнал просякът.

- Тогава вероятно би искал да отидеш в публичен дом? Да се поотпуснеш малко? - с надежда предположил мъжът.

- Да бе, за 10 лева кой знае каква болест ще хвана. - отхвърлил и това предложение клошарът.

- В такъв случай, предлагам изобщо да не ти давам парите, а да те заведа у дома, където заедно да хапнем от вкусната вечеря, която моята мила съпруга е сготвила.

Клошарът съвсем се втрещил.

- Жена ти сигурно ще побеснее. Ясно ми е, че съм много мръсен, а и вероятно мириша ужасно.

- Няма никакъв проблем. Просто искам да ѝ покажа как изглежда човек, който не пие, не играе комар, не играе голф и не прави секс.

)(*)(*)(
Мъж и жена - скарани и не си говорят. Общуват само с бележки.
Една вечер мъжът оставя бележка на жена си:
"Жена, събуди ме утре в 8 часа за работа!"
На сутринта се събужда в 10 часа и намира бележка до неговата: "Мъжо, ставай, вече е 8 и 10, ще закъснееш за работа!"
)(*)(*)(
Три двойки решили да разнообразят сексуалния си живот. Жените си купили черни латексови костюми с камшици и всички екстри. След няколко дена се събрали на кафе и започнали да си разказват. Първа заговорила най-младата, която била с гаджето си от скоро.

- Моят приятел като ме видя с този костюм и направо полудя. Каза, че вече иска да живеем заедно. Беше просто невероятно!

Втора се обадила жената, която имала дългогодишна връзка.

- Ох, моят приятел като ме видя с костюма и откачи. Правихме секс, а после ми предложи брак. Страхотно беше!

Накрая проговорила третата, която била омъжена от 20 години.

- Ами аз си облякох костюма и зачаках мъжа ми да се върне от работа. Той като се прибра, погледна ме и ми каза "Ооо, Батман, какво има за вечеря?"!
)(*)(*)(
Полицай се кара на пиян шофьор:

- Абе, ти не знаеш ли, че ако си пил, изобщо не трябва да пипаш кормилото?

- Стига бе, аз и така едва карам, па какво остава без ръце...
)(*)(*)(
Гледам комшията в 4 сутринта простира:

- Абе, комши, к'во правиш, бе!?

- Простирам!

- Че кога изпра?

- Докато готвех.

- Докато готвеше? Че кога спа?

- Като се жених!
)(*)(*)(
Млада монахиня се изповядва:
- Свети отче, грешна съм.
- Какъв е твоят грях, дъще?
- Налегнала ме е суетата, отче. По няколко пъти на ден се поглеждам в огледалото и виждам колко съм красива.
Отецът надниква през прозорчето на изповедалнята с любопитство, след това казва:
- Можеш да продължаваш, дъще. Това е заблуждение, това не е грях!
)(*)(*)(
Двама братя, училищни хулигани, били викнати в кабинета на директора, където ги чакал психолог. Първо влазъл по-малкият брат. Психологът започнал да му задава различни въпроси, за да разбере дали е с всичкия си. Стигнал до въпроса "Къде е Господ ?"

- Не знам - отговорило детето.

- Пак те питам, къде е Господ - попитал психологът, сочейки нагоре.

- Не знам - викнало детето и избягало през вратата.

Стоящ пред кабинета, големият брат като видял, че брат му бяга, веднага се втурнал след него. Когато го настигнал в една от тоалетните на училището, го попитал:

- Какво се случва?

- Батко, този път е сериозно, Господ е изчезнал и мислят, че сме ние.
)(*)(*)(
Жена пържи яйца за закуска. Изведнъж в кухнята се втурва мъжът ѝ:

- Внимателно!!! Внимателно!!! Сложи повече олио!!!

Боже мой! Пържиш прекалено много яйца наведнъж! ПРЕКАЛЕНО МНОГО!!!

Обърни ги! ОБЪРНИ ГИ ВЕДНАГА!!! Трябва им повече олио! Божичко!

ОТКЪДЕ да вземем ОЩЕ ОЛИО? Сега ще залепнат!!!

Внимателно! ВНИМАТЕЛНО! Казах ВНИМАТЕЛНО!!!

НИКОГА не ме слушаш, когато пържиш яйца!!! НИКОГА!!!

Обърни ги! БЪРЗО!!! Съвсем ги развали!! Не забравяй да посолиш! Винаги забравяш да посолиш! Използвай СОЛ!

С-О-О-О-О-Л!!!

Жената учудено гледа мъжа си:

- Какво ти става днес?! Смяташ, че не мога да сготвя едни яйца ли?

Мъжът спокойно обяснява:

- Исках да ти покажа какво ми е когато карам колата.
)(*)(*)(
Дядо отива да навести своите внуци. Влиза в стаята им и вижда, че единият чете книга за авиацията.
- Какъв искаш да станеш, когато станеш възрастен, Пешко?
- Пилот, дядо.
- А ти какъв искаш да станеш, Гоше?
Момчето вдига поглед от последния брой на "Плейбой" и казва:
- Възрастен, дядо, просто възрастен.
)(*)(*)(
Две мутри си говорят:

- Можеш ли да вземеш сина ми на работа?

- Добре, ще идва веднъж месечно на работа и ще получава 10 000 лв.

- Иска ми се някак си да разбере какво е това работа.

- Добре, тогава ще идва пет пъти месечно на работа и ще получава 2000 лв.

- Абе, иска ми се да разбере как се вадят парите. Не може ли да идва пет дни седмично, четири седмици в месеца, да работи по осем часа и да получава по 400 лв заплата?

- Ееееее, за такава работа хората учат по 5 години.
)(*)(*)(
Жена на средна възраст получава инфаркт и е приета в болница. Докато е на операционната маса има странно преживяване. Явява ѝ се Бог и тя го пита: "Това ли е всичко? Ще умра ли?"

"Не – отговорил ѝ той – остават ти още 43 години, 2 месеца и 8 дни."

След като се възстановила, жената решила да остане в болницата, за да си направи лифтинг на лицето, липосукция и други козметични процедури. Дори извикала фризьор в болницата, за да ѝ боядиса косата и да ѝ направи прическа.

Излязла от болницата след последната операция и докато пресичала улицата, била прегазена от линейка. Когато се явила пред Бог, се разгневила: "Нали каза, че имам още 43 години?"

"Извинявай! – отговорил Бог – не те познах."
)(*)(*)(
Джак се събужда сутринта с ужасен махмурлук след коледното парти на фирмата. Той не е голям пияч, но питиетата миналата нощ изобщо не са имали вкус на алкохол. Той дори не може да си спомни как се е прибрал вкъщи след партито.

Отваря очи и първото нещо, което вижда, са хапчетата аспирин на нощното шкафче и чаша вода. И до тях – роза. Джак сяда на леглото и вижда дрехите си – изпрани и изгладени. Оглежда стаята – всичко е чисто и подредено.

Изпива си аспирина, поглежда се в огледалото и тогава вижда, че едното му око е синьо. На огледалото виси бележка: "Скъпи, закуската е на масата. Излязох рано да пазарувам, за да ти приготвя вечеря. Обичам те, Джилиан."

Джак успява да се добере до кухнята и какво да види там. Закуската е сервирана на масата, на котлона има горещо кафе и сутрешният вестник го очаква. Синът му също е там и закусва.

"Сине, какво се случи вчера?" пита Джак.

"Ами, ти се прибра в три сутринта, пиян до козирката. Падна върху масичката за кафе и я счупи. Повърна в коридора и си насини окото като се удари във вратата" – отговорил синът.

Съвсем объркан Джак казал: "В такъв случай защо всичко е толкова прекрасно тази сутрин, чисто и подредено? Имам роза до леглото, закуска, кафе..."

"А, това ли – отвърнал синът – мама те завлече в спалнята и когато се опита да ти свали панталоните, ти се развика: "ОСТАВИ МЕ НАМИРА! АЗ СЪМ ЖЕНЕН..."
)(*)(*)(

Няма коментари: