ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

петък, 16 декември 2011 г.

Днес...


Зла орисия тегне над българските таланти-да си отиват млади от нас и света...

Напусна ни


ПЛАМЕН СТАВРЕВ...


Бургаският музикант, композитор и певец Пламен Ставрев е починал в четвъртък вечерта, 15 декември...

В началото на тази седмица, на 12 декември, Пламен Ставрев участва в концерт на Тони Димитрова в Бургас, а няколко дни преди това се включи и в концерт в града на победителя от българското издание на шоуто X Factor - Рафи, който също е от морския град. По време на концерта на Тони Димитрова  той се качи на сцената и заедно изпълниха дуетното си парче "Чаша кафе".

Това беше и последната песен, която Пламен Ставрев изпя пред своята публика.

Тази неделя певецът трябваше да се включи и в празничния концерт “1001 коледни камбани”, организиран от композитора Стефан Диомов.

Пламен Ставрев е роден в Бургас. Завършил е английска филология в СУ "Св. Климент Охридски". Работил е и като преводач, но става известен като китарист, изпълнител и автор на песни. Познат е като един от известните български бардове. В продължение на няколко години участва и в организацията на "Блус фест" в града.

Със своите авторски песни той е сред най-обичаните бардове у нас. Носител е и на наградата на публиката в конкурса "Бургас и морето" през 2001 г.

Зад гърба си има три албума - "Негър в Алабама", "Спомен за любов" и "Сиамски близнак".

Незабравими ще останат песните му "Лятото", "Утре", "Гурбет блус", "Щом над нас се спусне синкавата вечер", "Свободата" и много други.
Ето любимите ми негови песни:

 http://www.youtube.com/watch?v=JoiFWgQoAXg&feature=related

Хълмът с лудата трева


Потъвам във мъглата под хълма с лудата трева.
Изкачвам се и падам, но вървя.
Да моля не умея - не се научих на това,
с продрано гърло пея, но вървя.

Бездомна дълга нощ без теб,
без дъх и без сълзи.
Препъвам се в любов - къде,
къде си ти?
Къде си ти?

Повтаря тишината рефрен, научен наизуст,
завърта се земята в тъжен блус.
Все някога ще стигна върха и жълтата луна.
На танц ще ме покани навярно тя.

Бездомна дълга нощ без теб,
без дъх и без сълзи.
Препъвам се в любов - къде,
къде си ти?
Къде си ти?

Все някога ще стигна върха и жълтата луна
и с нея ще танцувам над света.

И с нея ще танцувам...
.. над света.



*  *  *
http://www.youtube.com/watch?v=JoiFWgQoAXg&feature=related            
Лятото

Какво е всъщност лятото, какво е?
Един сезон, през който мен ме няма
и в стаята, която уж е моя
понякога се спира мама.

Прозорците закрива с бели листи,
праха от масата изтрива,
поспира се за миг и се замисля,
въздъхва може би и си отива.(х2)

Какво е всъщност лятото, какво е?
Очи на северно момиче
или жена, която уж е моя
и цели десет дни ще ме обича.

Очите ми закрива с нежни длани,
със топли ласки ме опива.
Но тя при мен не може да остане-
въздъхва може би и си отива.(х2)

Какво е всъщност лятото, какво е?
Септември към морето слиза
и младостта, която уж е моя,
трепери в лятната ми риза.

Сама сред топлите и бели дюни
от вятъра студен се скрива.
Навярно тя си спомня своя юни.
Въздъхва може би и си отива.(х2)
*  *  *
http://www.youtube.com/watch?v=S90N-F0y3fY&feature=related                                 "Утре"

музика и текст: Пламен Ставрев
аранжимент: Максим Горанов

Хладна нощ, хотелска стая
Ти и аз, сами
Казваш ми, това е краят,
Вън дъждът ръми

Ти и аз – отминал празник
Ти и аз – изгледан филм
Ти и аз – разумни хора
Най-разумно да се разделим

Рефр.
Мога ли да спра да те обичам
Мога ли, безчувствен като лед
Утре да минавам ням и безразличен
Просто да минавам покрай теб?

Мога ли от утре да забравя
думите, висящи между нас,
думите среднощни, жарки като лава,
думи над които нямам власт.

Казвай, вече става късно
Нека просто да поспим
Утре, утре ще е лесно
Утре нека да решим.

Утре, сигурно ще бъда
Друг, решителен и ням.
Утре, сигурно ще мога
Мъдро да си тръгна сам
*  *  *

http://www.youtube.com/watch?v=yEtiQGN62jk
Чаша кафе
Припев:
Този свят е пъстро кафене -
хора, съдби.
Ден след ден живота си тече -
в него аз и ти.

Тук въртят се всички сезони,
календара дните си рони.
Тук очаквам бавно да съмне
с чаша кафе.

Теб те няма, още те няма,
ах къде, къде ли се дяна,
а на ма мен какво ми остана -
чаша кафе.

Припев:

Тук съм, през няколко маси
и дано не пропусна мига си.
Тук и аз така ще осъмна
с чаша кафе.

Теб те няма, още те няма,
ах къде, къде ли се дяна,
а на мен какво ми остана -
чаша кафе.

И дълго сама мечтая,
и търся за тебе знам,
над празната чаша гадая...

Тук въртят се всички сезони,
календара дните си рони.
Тук очаквам бавно да съмне
с чаша кафе...

Уж си близо, а толкоз далече
да те чакам омръзна ми вече
и потъва самотната вечер
в чаша кафе...

ПОКЛОН!И СБОГОМ...
http://vbox7.com/play:5bf9e02d

Няма коментари: