ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

петък, 16 декември 2011 г.

BG класика-ТРАМВАЙ N=5

Усмивката

Не знае никой преди колко века
разбудила е тя човешкото в човека,
но струва ми се, в нощ студена
от майчина целувка е родена.

Усмивката - тя води двама млади
към върхове и звездопади.
Усмивката - със свойта нишка лека
човека тя привързва,
човека тя привързва към човека.

И днес на твойте устни тя цъфти,
усмихнеш ли се - хубава си ти.
Не бива без усмивка дом да има,
без нея по света ще бъде вечна зима.

Усмивката - тя води двама млади
към върхове и звездопади.
Усмивката - със свойта нишка лека
човека тя привързва,
човека тя привързва към човека.

Усмивката.


http://www.youtube.com/watch?v=Nt-iKQzVaeI
*  *  *
Тя

Тя е за теб морето, дето ти ще преплуваш,
тя е всичко, което щом си мен не сънуваш.
Слънчева, лъчезарна - ти я намери, взе я -
дай Боже да ти е вярна, колкото ти на нея.

Тя, тя - сбъдната твоя мечта,
тя, тя - всичко това е тя.
Тя, тя - ехо на твоя глас -
всичко това е тя,
но останалото съм аз.

Тя е за теб морето, дето ти ще преплуваш,
тя е всичко, което щом си мен не сънуваш.
Тя е мило удобство - с нея трудно се страда,
тя е сладкото робство, но е горчива награда.

Тя, тя - сбъдната твоя мечта,
тя, тя - всичко това е тя.
Тя, тя - ехо на твоя глас -
всичко това е тя,
но останалото съм аз.

http://www.youtube.com/watch?v=qbuDHOOSikA&feature=related
*  *  *

Слънчево момиче

Колко дни и колко нощи по земята тичах,
докато те стигна, мое слънчево момиче.
Колко дни и колко нощи тайно те обичах,
без да знам, че аз съм твойто слънчево момиче.

И разделени днес не можем -
нито минута, нито ден.
И невъзможен, невъзможен
би бил светът без теб и мен.

Колко пътища далечни всичко ми предрича
колко те обичам, мое слънчево момиче.
Питай този весел вятър и това кокиче,
колко те обича твойто слънчево момиче.

И разделени днес не можем -
нито минута, нито ден.
И невъзможен, невъзможен
би бил светът без теб и мен.
И разделени днес не можем -
нито минута, нито ден.
И невъзможен, невъзможен
би бил светът без теб и мен.
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=iljvpdR0308&NR=1

Няма коментари: