ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

петък, 24 март 2017 г.

Днес е...24 март-на този ден за първи път познах МАЙЧИНСТВОТО

НАЙ-ГОЛЯМОТО ЩАСТИЕ...
И НАЙ-ГОЛЯМАТА ОТГОВОРНОСТ...



Гледам снимката ти,дете,
и си мисля за шеметно препускащото време.
Спомням си мига,в който те гушнах за първи път-
няма по-голямо щастие от този миг!
Ураган от чувства изригна в душата ми!
Сърцето ми се разкъсваше на хиляди посоки-
от щастието,че съм дала живот
до страха - дали ще го опазя...
И се молех да ми стигнат силите и времето
да дам всичко от себе си...
Гледам снимката ти,дете...
Вече си на 35...И също си майка...
И си казвам,
че чудото да създадеш истински човек
си струваше
всяка сълза,
всяка безсънна нощ,
всяка болка...
А щастието...То е неизмеримо...

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,ДЪЩЕ!




На дъщеря ми

 Спи, спи, мое малко момиче,
мое дихание, мой смисъл.
Ще бъда твоя сянка в съня ти,
там... някъде дълбоко закътана -
където небето е спокойно и тихо,
където узряват, открити, мечтите,
където слънцето не залязва в очите ти,
където усмивката твоя е ослепителна
и отмерва на щастието ритъма.



Спи,спи,мое малко момиче,
небето цялото е в светлина.
Да знаеш само, мое ангелче сребролико,
колко ти прилича света!



На дъщеря ми

Родих те с обич, откърмих те със нежност,
сега растеш - прекрасно цвете,

към бъдещето
гледаш със надежда,
но и тогава пак ще бъдем двете
неразривно свързани с любов, каквато
може само майка и дете да свързва.
Дори и път далечен да поемеш, злато,
нишка кървава навеки ще ни връзва.
Ще дойде ден - от топлото гнездо ще отлетиш,
огнище свое някъде ще създадеш,
но винаги, когато имаш нужда,
на моите протегнати ръце ще се опреш.

Животът е превратен, понякога жесток -
да бъдеш силна от сърце ти пожелавам,
любвеобилна, нежна, слънчева, добра...
а в битките - повикай ме - до теб ще се сражавам.

Когато станеш майка, ще усетиш
какво изпитва моето сърце!
Дано си по-добра от мене -
да се гордее с тебе твоето дете!
tanq-pz







НА ДЪЩЕРЯ МИ

ЕДНО МОМЧЕ СЪС ЩРЪКНАЛ ПЕРЧЕМ ВСЕ ПО НАШАТА УЛИЦА СЕ МЯРКА: ТУ С ТРАНЗИСТОР,ТУ НА ВЕЛОСИПЕД ТУ С РИЗА,ЗАМАЙВАЩО ЯРКА... И МИ Е СМЕШНО,И МИ Е МИЛО, И СЕ УСЕЩАМ МЪДРА И СТАРА, СВОЯТА ЧАША ДОКРАЙ ИЗПИЛА. ТВОЯТ РЕД Е ДОШЪЛ.И ВСИЧКО СЕ ПОВТАРЯ МЪНИЧКА МОЯ,С ДЕТСКИТЕ РАМЕНЕ, С РАЗБИТОТО КОЛЯНО- КОГА,КОГА СТАНА ГОЛЯМА? ОЧИТЕ ТИ БЯГАТ СМУТЕНО СЪРЧИЦЕТО ТИ БИЕ В
ГЪРЛОТО. НЯКОЙ ВЕЧЕ СТОИ МЕЖДУ ТЕБЕ И МЕНЕ: ТВОЯТА ОБИЧ ПЪРВА. ТЯ Е КАТО ДЕТЕ ТОКУ-ЩО СЪБУДЕНО ТЯ Е КАТО КРИЛО ПЕПЕРУДЕНО- КАК ДА Я ПИПНА С РЪЦЕТЕ СИ ГРУБИ? МЪНИЧКА МОЯ(ТИ СИ ОЩЕ МЪНИЧКА, ТИ СИ ОЩЕ МОЯ- НО АЗ СКОРО ЩЕ ТЕ ИЗГУБЯ, ЩЕ ТЕ ОТВЛЕЧЕ ПОРОЯТ) МЪНИЧКА,ВСЕ ОЩЕ МОЯ, НАКЪДЕ ЛИ ЩЕ ТЕ ОТВЛЕЧЕ? КАКВО ЩЕ ТИ НОСИ ГОДИНА ПОДИР ГОДИНА МЪЖЪТ,ИЗРАСНАЛ ОТ ТОВА МОМЧЕ? ЩЕ ИМА ЛИ СЛЪНЦЕ В ГРАДИНАТА ВИ ИЛИ ЩЕ Я ПОЛОМИ БУРЯ ГРОЗНА? ЩЕ СТАНЕ ЛИ ДИВАТА ШИПКА КРАСИВА РОЗА? КАК СЕ БОЯ,КАК СЕ БОЯ ЗА МЪХА НА КРИЛЦЕТО ПЕПЕРУДЕНО; КАК МИ СЕ СВИВА ДЪХА ПРЕД ВЕЛИКОТО ,ВЕЧНОТО ЧУДО, КАК МЕ БОЛИ СЪРЦЕТО ОТ МИЛОСТ И ОТ ТРЕВОГА... ВИКА ТЕ,ТЕГЛИ ТЕ СТРАШНИЯТ ОГЪН- ЩЕ ИЗГОРИШ ЛИ ИЛИ САМА ШЕ СВЕТИШ? И АЗ СЛАГАМ ПРЕД ТЕБ МЪЛЧАЛИВО ВСИЧКО СКЪПО,КОЕТО СЪМ ИМАЛА И ОНОВА,КОЕТО СЪМ ЧАКАЛА САМО, МЪНИЧКА МОЯ, МОЯ ГОЛЯМА- ДАНО БЪДЕШ ЩАСТЛИВА!!! СТАНКА ПЕНЧЕВА






На  дъщеря ми

И ето настъпи и този момент
порастна,годините бързо се нижат
И малкото сладко и нежно дете
в жена се превръща-красива и умна.

Мечти и надежди и малко тъга
и повече радост,късмет ти желая,
и твоето малко-голямо сърце
щастливо да бъде,спокойно,горещо.


И мило момиче пази вечно в теб
детето което си,недей го изгубва.
И в ттрудни моменти помни, че зад теб
има хора които ще те обичат.

Бъди дяволита,бъди точно ти,
бъди непослушна и истински дръзка.
И твоят живот за рогата хвани
и дълго ,и страстно,и с хъс изживей го!





Благословия


ПОБЕЛЯ МАЙКА ТИ,МОЙТО МОМИЧЕ,
РАНО ПАДНАХА СЛАНИТЕ.
ТИ НЕ СИ ДЕТЕ
И ОЧИТЕ ТИ БЕЗПОЩАДНО МЕ ПИТАТ.

КАКВО ДА ТИ КАЖА
КАК ДА ТЕ НААУЧА
НА МОЯТА НАУКА ГОРЧИВА?
КАКВО ДА НАПРАВЯ,ЗА ДА ОСТАНЕ
СЪРЦЕТО ТИ ЩАСТЛИВО?

ВСЕКИ ИЗПИВА СВОЯТА ЧАША,
ВСЕКИ ПО СВОЙ ПЪТ МИНАВА...
ТРЪГВАЙ,ДЪЩЕ,
КАКТО РАДОСТНА ТРЪГНАХ
И АЗ ТОГАВА

ТВОЯТА МАЙКА ТИ ДАВА
НЕЩО СКЪПО ПЛАТЕНО:
ВЯРВАЙ!
ОБИЧАЙ!
ДОРИ НА ТАКАВА ЦЕНА
КАТО МЕНЕ...

СТАНКА ПЕНЧЕВА




ОТ МАМА-С ОБИЧ!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!



Няма коментари: