ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

неделя, 7 октомври 2012 г.

Вицпарад 3

Да се посмеем заедно...



Звъни блондинка на безплатен потребителски номер на голяма компютърна фирма:
- Извинете, счупи ми се поставката за чаша на компютъра! Откъде да си купя нова?
- Но, госпожице, да не сте с купили прототип от някое изложение, защото нашите компютри по принцип нямат поставка за чаша?
- Я, не ме занасяйте!!! Разбира се, че има! Като натисна едно копче, и тя излиза...


Първи април . Иванчо тича при майка си и казва :
- Мамо ! Мамо ! Влезнал е някакъв непознат човек при твоята приятелка дето ни е на гости и я е*е!
- Леле ! Ужас!
- Шегувам се - Честит първи април ! Не е непознат, татко е!



Една жена излязла на терасата и се провикнала:
-Абе няма ли мъже в този квартал?
Веднага получава отговор:
-Що ма, да нямаш ракия за изпиване?






Лъва събрал животните в гората и казал:
- От едната страна да се наредят красивите от другата умните.
Жабата сложила ръце на ханша и гордо се провикнала:
- Е-е-е, к'во, ся аз да се разчекна ли?




Лежат в леглото мъж и жена. Телефонът звъни. Вдига жената:
- Да, скъпи. Добре, мили. Разбира се, скъпи. Добре, скъпи, не се притеснявай! - и затваря
Мъжът в леглото:
- Кой беше?
- Съпругът ми. Каза, че ще закъснее. Играе карти… с тебе!



Трима старци си говорят за секс. Първият се похвалил:
-Още го мога! Мога го - като се съберем с бабата, тъй ми идва отвътре и аха да стане работата, колената ме заболяват и всичко се проваля, ама иначе си го мога, като на млади години.
Вторият старец и той се похвалил:
-И аз го мога! Като 20 годишно момче съм, ама аха да стане работата с бабата и като ми захлопа сърцето...Сърцето е виновно, иначе го мога.
Третият старец и той се захвалил:
-И аз го мога! Ей го на, днес прислужницата се навела да чисти и като ми се надупила, аз аха да я награбя, пък тя ми вика: стига, господине, четвърти път за днес вече...
Та и аз го мога, ама паметта,паметта е виновна...



Двама старци седят на пейка в парка и разговарят:
- Знаеш ли - казва единият - навремето ми трябваше само да видя хубаво момиче и ми ставаше.
- А сега? - пита другият.
- Сега... зрението ми се развали.





Между комшийки:
- Да няма някой болен у вас? Гледам, докторът през ден, все притичва за по час-два...
- Защо да има болен? Преди месец, когато у вас всеки ден идваше военен, да нямаше война?!?






 


Двама приятели се срещат, единият - в депресия.

"Какво ти е?", пита другият.
"Много съм зле... Чета надписи: "Тук беше Пешо", "Тук беше Иван", "Тук беше Кольо"... Чета и не зная защо се напрягам. Дали защото са грозно написани или ги чета от вътрешната страна на вратата на гардероба в спалнята..."



2 коментара:

Вили каза...

Искрено се повеселих и посмях!
Благодаря за настроението! :)

tsanynka каза...

Радвам се,мила!Благодаря ти!:)<3