ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

сряда, 7 декември 2011 г.

BG класика-СИГНАЛ


 "СБОГОМ"
текст Ж.Колев

Късно е, няма обратен път назад
Късно е, всеки живее в собствен свят
Късно е наша несбъдната мечта,
Невъзможен порив се оказа любовта

Късно е, думите щом сега горчат
Късно е, щом и сърцата ни мълчат,
Късно е, сякаш изправени на съд
Без вина виновни сме с теб за първи път

Сбогом, дано си щастлива
Утре далече от мен
Друга любов по-красива,
Знам ще те спре някой ден

Късно е, спомена само в този час
Може би мост е нетраен между нас
Късно е наша несбъдната мечта,
Невъзможен порив се оказа любовта


http://www.youtube.com/watch?v=-mL-pFQuElc
*  *  *
"ДА ТЕ ЖАДУВАМ АЗ"

Да те жадувам аз, да те жадувам.
А ти все-повече да се отдалечаваш.
И аз все повече да съм виновен -
Това е толкова недопустимо.

Да те жадувам аз, да те жадувам
а ти все-повече да се отдалечаваш
и аз все-повече да съм виновен
това е толкова недопустимо.

Защото ти все пак ще ме помилваш,
главата ми ще падне на гърдите ти.
Ще се стопят китарите, ще се стопят китарите,
защото аз не съм готов да те загубя,
като ключе от пощенска кутия...
Не съм готов, не съм готов...

Затуй минавам аз, тук всяка вечер
под фосфорната тайна на прозореца
и подлудяващия стон на гълъби ревниви...
Минавам аз, минавам сам...
Минавам аз, минавам сам...
Минавам аз, минавам сам...
Минавам аз, минавам сам...
Минавам аз, минавам сам...


http://www.youtube.com/watch?v=MI6p_b969IU

*  *  *

"ЛОДКА ЛИ Е ЛЮБОВТА"


Веднъж ми каза ти,
погледни в очите ми...
Прилив там блести,
докосни вълните му.


Веднъж ми каза ти,
погледни в душата ми...
Лодка там блести,
улови веслата й.

Очи в очи се отразяват,
става чудо без слова.
Душа в душа се отразява,
лодка ли е любовта.



http://www.youtube.com/watch?v=3S6VZ9jVywg&feature=related








 





Няма коментари: