ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

понеделник, 19 декември 2011 г.

Ех,тия блондинки...



Блондинка пристига в автосервиза:
- Резервоарът на колата ми се е подул!
- Моля????
- Преди в него се събираше бензина за 100 лева, а сега вече за 120!
*//*//*
Две блондинки си говорят за подаръци:
- Мацко, наближава Нова година и се чудя какво да взема на Милото.
- Ми, какво толкова го мислиш! Вземи му джипа.
*//*//*
Блондинка отива при адвокат и пита:
- Вярно ли е, че при развод може да се получи половината състояние на мъжа?
- Ако се направи всичко правилно, то да, възможно е. А защо искате да се разведете?
- О, не, аз засега само искам да намеря подходящия мъж.
*//*//*
Блондинка се оплаква:
- Толкова много мъже, а толкова малко време.
*//*//*
- Скъпи, бременна съм.
- При доктора ходи ли?
- Че той какво общо има?
*//*//*

Две блондинки си говорят:
- Защо мъжете ги е страх от нас? Какво може да им направим? Да им развалим настроението, да им прецакаме живота...и това е!
*//*//*
Блондинка спира с автомобила си на бензиностанция.
- Пич, какъв бензин имаш? - пита тя бензинджията.
- 95.- отговаря той.
- А стига бе! Нещо по-прясно няма ли - 98 или 2000?
*//*//*
- Защо има повече вицове за блондинки, отколкото за програмисти?
- Защото вицовете за блондинки ги разбират всички, освен блондинките, а вицовете за програмисти си ги разбират само програмистите.
*//*//*

Катаджия спира автомобил шофиран от блондинка.
- Вие какво, не виждате ли какъв знак има ей там?
Блондинката премрежва поглед в посока на знака, след това бърка в чантата си, накрая вади кутийка, отваря я, изважда отвътре очила, слага си ги, пак поглежда към знака и казва:
- Не мога да кажа точно, но, според мен е препинателен....
*//*//*
Блондинка си кара колата из града и на един светофар малко циганче почиства предното стъкло на колата. Платила му едно левче, но на следващия светофар гледа пак същото циганче и пак чисти! Когато видяла циганчето и на третия светофар отворила стъклото и го попитала:
- Ще ти дам десет лева, ако ми кажеш как успяваш да си преди мен на всеки светофар?
- Како, ако ми дадеш двайсе лева, ще ти кажа как да излезеш от кръговото...





Няма коментари: