ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

сряда, 4 януари 2012 г.

BG класика-ВАСИЛ НАЙДЕНОВ


















Адаптация

Спри не си отивай, ще ми бъде тъжно,
ще ми бъде тъжно без твоите ръце.
Не, не си отивай, днес ще ти направя
най-страшното признание.
Под мостовете не шумят реки,
когато ти не си, не си със мен.
Пристанищата са пустинно тихи,
когато теб те няма.


Спри не си отивай, ще ми бъде тъжно,
ще ми бъде тъжно без твоите ръце.
Не, не си отивай, ще ми бъде тъжно,
без твоите единствени ръце.
Не, не си отивай, ще ми бъде тъжно,
 без твоите единствени ръце.
http://www.youtube.com/watch?v=V6bVXTW1jhk&feature=related


)(*)(*)(

Телефонна любов



Ти ти ти
Ти ти ти
Ти ти ти, моя любов
Ти ти ти
Ти ти ти
Ти ти ти, вечна любов

Телефон все ни свързва
Телефон ни дели
Малко тъжна е тази
Наша обич нали
Ако аз заговоря
Ти отсрешта мълчиш
И немога да видя най-добрите очи
Ако ти заговориш
Аз немога така
С мойте длани да стопля
Твойта малка ръка
Как изгрява не виждам
Върху усните смях
И не мога да стигна
С мойте усни до тях


Ти ще дойдеш тук, аз зная
Нещо в мене днес боли
Най-далечно разстояние
е туй което ни дели

Аз не искам такава -
телефона любов
Аз те искам до мене
kато тих благослов
Аз те искам до мене
всеки ден всеки час
Да си само с мене
всеки миг, всеки миг
http://www.youtube.com/watch?v=DTVJH1l-mio&feature=related

)(*)(*)(

След края на света


Там преди 100 лета,
там шарен бе света.
Споменът ме връща
в дядовата къща,
все там.
Там детски смях звъни.
Там царство на игри.
С колене разбити,
яхнали звездите,
гонехме мечтите
все там.
Дъх на старо вино,
сладко от смокини
скрити още в скрина
са още там.


Там преди 100 лета.
Там в мойта махала.
Прашни калдаръми
слизат във съня ми
белите салкъми са там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там.
Като дим в комина
детството отмина
боже щом те има
върни ме там.

http://www.youtube.com/watch?v=rSEE7shyp9k

Няма коментари: