ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

понеделник, 14 ноември 2011 г.

Извор от сърцето

Диагноза

Да ми влезеш под кожата – колко малко се иска.
По кръвта ми да тръгнеш – непознат, неизвестен...
Диагноза да кажа – не, въобще не ми стиска.
А да преболедувам – туй пък хич не е лесно...
Витамини да взимам – няма как да помогнат...
Да спортувам редовно – адски съм несериозна...
Болестта ми е нова – а лечение – сложно,
По-далече от мен – май че съм инфекциозна...
А във мен циркулираш – като вирус навярно.
Антибиотик – абсурд! Няма никакъв смисъл...
Май че свиквам със тебе, и така – циркулярно
перманентна рецепта просто ще си изпиша...
Назначено лечение? – Аз изрично отказвам.
Нямам нищо против да те боледувам.
И ваксините даже се оказват напразни...
Тази болест е нова – и във мен съществува.
От какво се оплаквам? – Как да кажа... От нищо.
Заразена сериозно съм , и дори – до живот!
А терапии – няма. Те са даже излишни.
Най-щастливи са хората с диагноза: Любов.

 irini                                                     

Няма коментари: