ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...

ВСИЧКО Е ЛЮБОВ...
ЛЮБОВТА ЛИ?ЛЪЖА БИЛО Е ВСИЧКО,КАЗВАТ... НО КОЛКО ИСТИНИ ДО ДНЕС НАПРАВИЛИ СА МЕ ЩАСТЛИВА?!

петък, 11 ноември 2011 г.

Любими песни

Един любим мой клип,който винаги ме зарежда с енергия...Може би защото съм влюбена в морето...                                                                   Ти липсваш ми, море!
                      Ти винаги ми липсваш.
               с Вълните на прибоя,
       с топлината,
         с ятата бели гларуси, море,
           и с вятъра,
              издул до край платната.

                                                               Ти липсваш ми, море,
                                                            като нежна милувка,
                                                       оставена за утре,
                                                 но желана.
Като приятел, който да сбере
     душата ми, нехайно разпиляна.

            Обичам те, море,
                от първата ни среща.
                       Соленият ти дъх ме
                               омагьосва.
                                         Ще бъда твой завинаги, море!
                               В сърцето, като клетва
                        ще те нося!

Няма коментари: